PSZICHOELMEBÁR-LÉLEKSZOBRÁSZAT

PSZICHOELMEBÁR-LÉLEKSZOBRÁSZAT

Kulináris élet 1.

2014. december 26. - kapszaicin

 

 

Üres üvegbe álmodott gyermeki vágyak 
Hova összefért ízeket befőttként konzerváltak. 
Fogvatartott gyümölcsök tartós kalitkája 
Kulináris életekbe zárt idő kapszulája. 
 
Most elégedetlen szívem kanalanként kóstolót köpött 
Lejárt szavatosságú tükörben figyelem 
fülemről leszakadt mosolyom, mit a múlt odakötözött. 
Ajkamba lopta magát minden súlyos terhem. 
 
Késsel festem fehérre a merev falakat 
Rábambulva vetítem a vajjal kent eltompultat 
Késett testemmel egy órába begörbültem 
Rózsaszín szivárványként a tört időt számon kértem. 
 
Elárvult érzéssel titokban visszatértem 
Elárult, gyengéd, fészkelő szirmokat hagytam el útközben
Az időkapun nem is kell több tiki-taki 
Kétlakású arcomból meneküljön az ősi kétlaki.
 
Kés élére épp elég vaj kell, ha a szeretet útra kel
Ha kevés, felsértve morzsol, mikor sok, megfojtva ízlel
Törékeny életekben az ét-vágy gerjesztő fegyver,
Hozzávaló aroma az öröm, túlélő fűszer.
 
 
 
süti beállítások módosítása